Mungkin tiada rezeki..

November,20,2010... Terima pangilan daripada rakan sekerja..
Rakan sekerja:Cik yan dekat mana?
Aku:Saya ad kt kedai depan nie beli Sarap nie En.Ady..
belum sempat tanya kenapa...
Rakan sekerja:Office kena pecah masuk leptop cik yan hilang..
Aku: Hilang?.....
terus aku naik opis.. ya Allah betul office kne pecah!! leptop aku.. ya allah mula aku rasa mcm gurawan en ady.. tapi kenyataan.. grill dah kne potong.. Habis beselarak office.. yang dapat dikesan 2 leptop hilang.. leptop company n my leptop my lovely leptop benQ..memang la leptop tu x secangih mane.. p aku dah lama gunakan dari belajar sem 1 sampai kan dah kerja.. hampir 3thn setengah leptop tu berjasa kepada aku.. document,pic.. jgn cakap la.. semua dalam tu.. mana aku nk cari ganti kenangan tu.... p aku cuba menerima kenyataan itu..bukan rezeki aku lagi..

Selepas buat polis report baru aku persan bateri leptop aku ad bawah meja.. aku cabut seminggu sebelum kejadian.. bateri mmg ok lagi la.. leptop aku jaga baik x pernah format lagi.. origenal windows tu...p buta gak la penyamun tu..walaubagaimanapun aku xkn halalkan penyamun tu amik leptop aku.. xkan senang idup dye dunia akhirat.. nama pn penyamun apa ad kesah hal ke haram kan.. p kau terima lah balasan untuk sikap ko tu.. dunia akhirat xkan selamat..

Sangat geram... sabo yup yan..... insyallah ad rezeki dari Allah t.. beli la yang lain k..


My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers